UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.253' ) WHERE id_article = 9175 Ridao celebra la unió dels crítics d'Esquerra, que farà "més fàcil la interlocució" ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ridao celebra la unió dels crítics d'Esquerra, que farà "més fàcil la interlocució"

Renova el compromís "d'integrar a tothom" a la direcció

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El secretari general d'ERC, Joan Ridao, ha valorat l'acord anunciat per Reagrupament.cat i Esquerra Independista d'unir-se sota el nom de Reagrupament Independentista. Les dues corrents, liderades per Joan Carretero i Uriel Bertran, ho han anunciat en un article conjunt publicat al diari AVUI. Ridao veu 'legítim que tothom parli amb tothom' i creu que aquesta unitat 'afavorirà i farà més fàcil la integració i la interlocució de la direcció amb el conjunt de sensibilitats que s'expressen' a l'interior de la formació. Ridao ha renovat el compromís de la direcció 'd'incorporar tothom' als òrgans directius en el congrés d'estatuts que s'ha de celebrar aproximadament d'aquí a un any.
uriel bertran
Comparteix
   

El dirigent republicà també espera que aquest afavoriment de la interlocució i la integració es pugui concretar en els congressos regionals del partit. En aquest sentit, Ridao creu que 'difícilment' en els territoris es produirà 'mimèticament' el debat del congrés nacional i preveu que hi hagi 'aliances de geometria variable', ja que 'no tot el territori és igual'. Ridao s'ha compromès a no ingerir en les decisions del territori i 'assegurar el bon ordre i el fucionament regular dels òrgans de govern del partit'.

Ridao creu que l'acord de fusió dels dos corrents 'podria abonar aquesta línia d'entesa'. A més, ha afegit que així 'es clarifica el panorama'.






COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
ganxet fletxa reus
9 de setembre de 2008, 10.51 h

Ahir mateix deia tot el contrari, quin botifler, primer salvar la seva poltrona, encara que aixo suposi l'ensorrament de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.