UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.78' ) WHERE id_article = 9210 Finalment, un centenar d'estelades onejaran demà als Ajuntaments catalans ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Finalment, un centenar d'estelades onejaran demà als Ajuntaments catalans

Entre elles nou capitals de comarca

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Un centenar de poblacions catalanes, entre elles nou capitals de comarca, lluiran l'estelada durant la Diada, segons han informat des de la 'Comissió 100 anys d'estelada'. Algunes la penjaran a la façana dels seus ajuntaments i altres en diferents edificis destacats de la població. Molts més ajuntaments aprovaran la moció aquest dimecres. La campanya compta amb el reforç visual del google maps, on són visibles les ciutats adherides gràcies a la col.laboració dels amics del portal estat propi.
estelada senyera bandera independència autodeterminació catalunya
Comparteix
   

Les següents poblacions ja s'han adherit a la campanya del centenari de l'estelada, i per tant la penjaran als seus respectius ajuntaments durant la diada de l'Onze de Setembre pròxim. Per comarques tenim que a l'Alt Camp hi ha el Pla de Santa Maria i Rodonyà. A l'Alt Penedès tenim la capital, Vilafranca del Penedès, Sant Sadurní d'Anoia i Subirats. A l'Alt Empordà hi ha la capital, Figueres, i després Llançà, Viladamat, l'Armentera i Castelló d'Empuries. A l'Anoia hi ha Bellprat i Sant Martí de Tous. Al Baix Camp s'hi ha adherit Vandellòs-L'Hospitalet de l'Infant, Castellvell del Camp i Almoster. Al BaiIx Ebre ho han fet Benifallet i Deltebre. Pel que fa al Baix Empordà lluiran l'estelada a Pals, Palafrugell, Regencós i Torroella de Montgrí. Al Baix Llobregat a Begues, Corbella de Llobregat, Torrelles de Llobregat i El Papiol.

Al Bages penjaran l'estelada a Calders, Callús, l'Estany, Fonollosa, Santpedor i Sant Feliu de Saserra. Al Berguedà ho farà l'ajuntament de la capital, Berga. A la Cerdanya també hi haurà l'estelada a la capital, Puigcerdà i a més a Alp i Bellver. A la Conca de Barberà també hi haurà l'estelada a la capital, Montblanc. Igual que al Gironès on l'estelada onejarà a Girona i a més a Bordils, Celrà, Sant Gregori i Vilablareix.

A la Garrotxa la podrem veure a Besalú, Maià de Montcal, Castellfollit de la Roca, Riudaura i Santa Pau. A la Noguera, a Artesa de Segre i a Vilanova de Maià. A les Garrigues onejarà a la capital, les Borges Blanques i a Albagés. A la Selva també a la capital, Santa Coloma de Farners, a Riells i Viabrea, Lloret, Caldes de Malavella, Arbucies i Sant Hilari de Sacalm. Al Maresme a Arenys de Munt, Vilassar, Alella, Argentona, Sant Cebrià de Vallalta i Premià de Mar.

A Osona onejarà l'estelada a Tona, Manlleu, Calldetenes, Santa Eugenia de Berga, Sant Quirze de Besora, Santa Eulàlia de Riuprimer, Folgueroles, Sant Vicenç de Torelló, Orís, Montesquiu, Olost, Sant Pere de Torelló, Masies de Roda, Collsuspina, Sant Pere de Torelló, Espinelves, Tavernoles, Torelló, Viladrau, Prats de lluçanès, Llucà - Santa Eulàlia de Puig-Oriol i Alpens. Al Pallars a Esterri d'Àneu. A la Ribera d'Ebre a Flix i Miravet. Al Ripollès a la capital, Ripoll i a Sant Joan de les Abadesses, Pardines i Vallfogona. Al Segrià a Seròs i Alfés. Al Solsonès, a Olius. A l'Urgell, a Bellpuig. Finalment al Vallès Oriental onejarà l'estelada a Cardedeu, Caldes de Montbui, Vallgorguina i Tagamanent i al Vallès Occidental a Sant Llorenç Savall. La campanya compta amb el reforç visual del google maps, on són visibles les ciutats adherides gràcies a la col.laboració dels amics del portal estat propi.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.