
Anglada haurà d'abandonar la seu del partit a Barcelona per no pagar-ne el lloguer
Plataforma per Catalunya ja ha estat denunciada per impagaments per la impremta que els ha eleaborat la propaganda electoral
La xenòfoba Plataforma per Catalunya (PxC) de Josep Anglada haurà d'enfrontar-se a més d'un litigi després de les eleccions. Si durant la campanya electoral una impremta de Granollers va denunciar-los per no haver pagat els materials de propaganda electoral que havien encarregat, ara són els propietaris del local que el partit té llogat a Barcelona qui es queixen de la morositat d'Anglada. El jutjat ja ha ordenat el desallotjament de la seu de Barcelona després que només s'hagi abonat la primera mensualitat.
Segons informa El Mundo, el local l'hauria llogat el candidat de PxC a l'alcaldia de Vilanova i la Geltrú, Gerard Bellalta, que només hauria abonat la primera mensualitat al mes d'abril. Així, a hores d'ara, el deute sumaria més de 6.800 euros.El partit d'Anglada assegura que els pagaments s'estan realitzant puntualment i que tenen els rebuts corresponents que ho demostren tot i que no van aportar aquesta documentació al tribunal per defensar-se. Per la seva part, Josep Anglada s'espolsa les responsabilitats matisant que el local està llogat a nom de Gerard Bellalta i no del partit. Tot i això, a la web de la formació s'hi diu ben clarament que PxC té una seu a Barcelona.
Actualment Plataforma per Catalunya té sis seus i oficines municipals a Vic, Barcelona, Manlleu, Cervera, el Vendrell, Olot i pròximament disposarà de seu a la ciutat de Mataró.