Jesús Farga és nomenat vicepresident primer de la Federació Catalana de Futbol
Substitueix a Israel Lòpez
La Junta Directiva de la Federació Catalana de Futbol (FCF) ha dut a terme una sèrie de canvis en una reunió d'aquest dilluns. El que ha estat fins ara vicepresident i cap responsable d'institucions, Jesús Farga, ha passat a ser vicepresident primer. A més, uns altres nou càrrecs s'han renovat o han estat substituïts per alguna altra persona. A part, la torbada d'aquest dilluns també ha servit per posar una possible data a la final de la Copa Catalunya, que jugaran RCD Espanyol i Sant Andreu, els dies 8 o 9 d'octubre. I un cop disputada, el president de la FCF, Ricard Campoy, convocarà als presidents dels clubs participants per dissenyar el format de la pròxima edició.
Farga substitueix a Israel Lòpez, que ha passat a vicepresident i president del Comitè de Futbol Sala. A la seva vegada, Lòpez ha relegat Ricard Ribas, l'antic responsable d'aquest òrgan, a tasques de vocal.Domínguez Rodríguez ha estat escollit com a nou responsable de l'àrea Econòmica i de Recursos Humans i l'advocat Carlos McCrach, nou directiu i delegat de la FCF a la província de Girona. Carles Mallart i Xavier Masgrau de les delegacions de Figueres i el Vallès Oriental, respectivament.
Jaume Berenguer conserva les seves tasques de vocal adjunt i les complementa amb el càrrec de responsable del futbol femení. I precisament, el seleccionador femení, Fèlix Gimeno, ha estat l'elegit per coordinar les seleccions de base.
Per últim, Albert Mendoza ha passat a ser el nou director de l'escola d'entrenadors i Fèliz Abad el coordinador dels comitès disciplinaris.







