UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 9356 Caixa Sabadell frena la seva expansió per afrontar la crisi econòmica ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 06:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

Caixa Sabadell frena la seva expansió per afrontar la crisi econòmica

'Aquest any serà complicat, però el que ve, més'

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El director general de Caixa Sabadell, Jordi Mestre, ha anunciat aquest dimecres que l'entitat aturarà la seva expansió per Catalunya i l'estat espanyol per poder afrontar la crisi econòmica, ja que, segons ell, 'la situació actual no permet tantes alegries com fa uns mesos'. Mestre ha fet aquestes declaracions durant la presentació dels actes commemoratius del 150è aniversari de l'entitat. Unes celebracions que inclouen des d'una exposició que explica els valors dels diners fins a la inauguració de la nova biblioteca d'humanitats de la capital vallesana.

Comparteix
   

Mestre ha volgut avisar des d'un primer moment que 'aquest any serà complicat, però el que ve, més'. En aquest sentit, ha ressaltat que des de Caixa Sabadell s'optarà per aturar l'expansió d'oficines, per la qual cosa només s'inauguraran les que hi havia previstes a Madrid: 'La situació econòmica que es viu així ho demana', ha ressaltat. Per la seva banda, el president de l'entitat, Salvador Soley, ha destacat que 'no totes les entitats poden arribar a fer 150 anys' i que volen seguir transmetent 'el compromís amb la societat civil'.

Pel que fa a les activitats de commemoració de l'aniversari de l'entitat, destaca la inauguració de la nova biblioteca d'humanitats de Sabadell. Un centre que està previst que es posi en funcionament el mes de novembre, que comptarà amb publicacions especialitzades amb la història de la ciutat i que prendrà el relleu de l'actual biblioteca. A més, i com a punt i final de l'aniversari, està previst inaugurar el nou auditori la tardor de l'any que ve. D'altra banda, a partir de l'octubre es podrà visitar l'exposició 'Els valors dels diners'. Una mostra a través de la que, guiats pel personatge EnRic, es pretén fer reflexionar sobre el concepte d'economia. A més, s'ha publicat un llibre commemoratiu d'aquest aniversari.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.