UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.39' ) WHERE id_article = 9431 Duran es mostra predisposat a votar els pressupostos a Zapatero ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 13:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Duran es mostra predisposat a votar els pressupostos a Zapatero

Ho supedita a que hi hagi mesures anticrisi i pacte per al finançament

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran, ha assegurat avui que la federació vol votar a favor dels pressupostos generals de l'Estat (PGE), però no ho podrà fer si no recullen mesures contra la crisi econòmica i social, cosa que inclou el pròxim model de finançament de Catalunya.

En roda de premsa després de reunir-se la Comissió Executiva Nacional de la Federació de CiU, Duran ha remarcat que, si els PGE donen resposta a la crisi, significarà que també hauran resolt el finançament català.
duran lleida zapatero unio
Duran i Lleida en una trobada amb Zapatero

Comparteix
   

'CiU vol votar els Pressupostos; és molt responsable, i ho ha estat sempre', ha continuat el secretari general de la federació, que ha insistit que 'per votar responsablement' necessiten dos 'factors', referint-se al finançament i a les mesures anticrisi.

Tot i que ha indicat que no han pres cap decisió definitiva sobre els Pressupostos perquè 'no és hora de votar-los', ha admès que serà 'difícil' votar a favor si no es resolen aquestes dues qüestions.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
23 de setembre de 2008, 20.36 h

Ja, ja, ja, ja !!!. Primer, en aquest mateix diari, el president de la Cambra dea Comerç, dóna mitja raó a Zapatero, i ara ens surt aquest home que votarà els pressupostos de l'estat.

Valga'm Déu Senyor !!!. Però què és tot això ???. Us imagineu quin fart de riure es foten a madriz a la nostra salut ???.

De què serveixen tantes manifestacions al carrer a càrrec dels violats i ultratjats en llurs sentiments de tants de ciutadans, si tenim els corcs, les rates, les hienes i ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
23 de setembre de 2008, 08.41 h

Malauradament, en aquest pobre país els botiflers han estat, són i seran... in saecula saeculorum. Amén. Per cert, ¿com pinta, allò del ministeri, senyor Duran? Un que li aniria com l'anell al dit seria, per exemple, el "Ministerio de coordinación de la botiflería catalana". Deixi'm que el feliciti a l'avançada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.