
Segons les apostes, Matas, Hereu i Camps guanyarien les eleccions de diumenge
La casa d'apostes a la xarxa Betfair els dóna com a guanyadors
Avui és jornada de reflexió, i els polítics ja han cremat tots els cartutxos i esperen, nerviosos, la cita de demà. Avui, més enllà de repassar sondejos, ens fixarem en les apostes a Internet, concretament a la casa Betfair, que permet jugar diners pronosticant qui seran els presidents de les Balears, València i el futur alcalde de Barcelona.
Malgrat tot, l'altre element prospectiu de moda, les apostes a la xarxa, indiquen que els favorits, que són alhora els que ja manen, guanyaran els comicis i continuaran al càrrec.
A Betfair l'aposta que Jaume Matas serà de nou president de les Balears es paga a 1,19 lliures la lliura apostada, mentre que la victòria de Francesc Antich es pagaria a 3,4 lliures per cada lliure que ens juguéssim. A València, Camps és tan favorit segons les apostes que per cada 10 lliures que juguéssim només guanyariem 10 cèntims.
El cas de Jordi Hereu a les municipals de Barcelona és similar. Els apostants ho veuen tan clar per cada 10 lliures a favor de Jordi Hereu només acabarien pagant 1 lliura de més.


