UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.101' ) WHERE id_article = 9920 Joan Herrera diu que no es veu com a successor de Joan Saura ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 03:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Joan Herrera diu que no es veu com a successor de Joan Saura

'En aquesta assemblea el debat no és el relleu en la presidència del partit'

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Joan Herrera, portaveu d'ICV al Congrés dels Diputats, ha dit que no es veu com a successor de Joan Saura al capdavant del partit. Herrrera ha explicat que la 9a Assemblea Nacional que es celebrarà els dies 21, 22 i 23 de novembre a Sabadell ha de servir per 'trobar el millor equip possible'.

Segons Herrera 'hi ha un únic candidat a presidir el partit que és l'actual president de la formació' i 'per tant en aquesta assemblea el debat no és el relleu en la presidència del partit' sinó 'la conveniència de fer una reflexió profunda per rellançar el projecte'. Herrera ha fet aquestes declaracions en una entrevista a Catalunya Ràdio.
joan herrera
Comparteix
   

Respecte el corrent crític d'ICV 'Manifest de Maig' que ha reivindicat un debat d'idees per revitalitzar i recuperar la relació del partit amb diversos sectors de la societat, Herrera ha reconegut que hi ha 'algunes aportacions interessants al debat intern que ha d'obrir la formació'.

Herrera ha parlat de la crisi que sacseja el món financer i econòmic i ha assegurat que 'amb polítiques conservadores o liberals no es resoldrà'. Segons Herrera la solució passa per aplicar 'polítiques d'esquerra amb molt contingut social i sostenible'. Per Herrera és insòlit que el govern espanyol doni liquiditat a les entitats financeres sense cap contraprestació ni cap compromís a canvi. També ha qualificat d'inexpliuable que no se demanin responsabilitats als resonsables de l'actual situació.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
ganxet fletxa reus
14 d'octubre de 2008, 10.40 h

Donçs valdria la penaque t'ho pensesis, si continua aquest Saura, ho tindreu molt fotut.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.