Barcelona (ACN).- Nova derrota a la guerra oberta que des de fa temps Rivera manté amb els mitjans catalans. El CAC ha desestimat les queixes del grup parlamentari de C’s i ha considerat que les expressions es van fer en el context d'espais humorístics, identificats clarament com de sàtira política, sense que en cap dels dos casos s'incomplís la legislació audiovisual vigent i ha citat el Tribunal Europeu de Drets Humans per recordar el significat de la “sàtira política”. A més, el CAC ha subratllat que perquè es produeixi una vulneració del dret a l'honor no és suficient la mera crítica o burla, sinó que és necessari que es produeixi una desqualificació injuriosa.
Llegir-ne mésBarcelona (ACN).- L'Audiència de Barcelona ha ordenat a la policia espanyola que lliuri l'informe sobre els 33 jutges que van signar un manifest a favor del dret a decidir. Així doncs, l’Audiència ha decidit estimar el recurs d’un d’aquests jutges davant la decisió de l’instructor de no creure necessari incorporar les actuacions, malgrat que dos inspectors van declarar haver realitzat aquest informe per ordre del Comissari en cap de la Brigada d’Informació de la Policia Espanyola. L'Audiència considera que, un cop rebut l’informe i segons el seu contingut, l'instructor tindrà "llibertat de criteri” per decidir sobre la pràctica de noves diligències.
Llegir-ne mésQue Convergència evitaria que UPyD i C’s entressin a formar part de l’ALDE va ser un missatge repetit durant tota la campanya electoral. Tot i així CDC ha apostat per mantenir-se dins un dels grups majoritaris de l’eurocambra després que, finalment, els espanyols han aconseguit ingressar al grup liberal. La tensió augmenta i avui els eurodiputats han intercanviat opinions i advertències entrecreuades en un inici del mandat europeu que es preveu complex pels diputats catalans i espanyols. Tremosa ha reconegut avui que ell, personalment, hagués apostat per abandonar l’ALDE i ha apuntat la possibilitat d’optar per Els Verds. Per altra banda Sosa Wagner ha advertit a Tremosa que li impedirà utilitzar l’eurocambra “pels seus propòsits secessionistes” i ha acusat a Tremosa de joc brut.
José Antonio Monago, ha tornat a dir-ne una de les seves. Aquesta vegada ho ha fet contestant al Conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, que dissabte va dir que la rebaixa fiscal que Monago ha anunciat, i que afecta un 90% dels ciutadans extremenys, es fa ”a costa dels diners dels catalans. Monago retret a la Generalitat Catalana que tingui “ambaixades de Playmovil i circuits de Formula 1” i ha dit que els ciutadans d’Extremadura són els que més paguen i per tant es mereixen un alleugeriment de la fiscalitat quan els comptes s’estabilitzen.
Llegir-ne mésBarcelona (ACN).- Alícia Sánchez-Camacho, ha contestat a la proposta d’Iceta i ha avisat el candidat a la primera secretaria del PSC que "reformular" la pregunta de la consulta és "fer el caldo gros als independentistes". A més ha demanat al PSC que “no caigui a les trampes de CiU i ERC”, ja que, segons ella, el futur de Catalunya no passa per cap consulta. Camacho ha aprofitat per burxar l’orella d’Iceta i li ha etzibat que el camí de la independència el portarà a “multiplicar els errors de Navarro”
Llegir-ne mésLluís Corominas, vicesecretari general de Coordinació Institucional de Convergència, Lluís Corominas, ha rebutjat la pregunta que el futur líder dels socialistes catalans, Miquel Iceta, ha plantejat aquest matí. Corominas ha argumentat que “Catalunya porta 35 anys provant l'encaix amb Espanya i ara vol anar més enllà” i ha dit que “no es pot marejar més el tema”. Corominas ha contestat a Iceta que ja “Hi ha una proposta clara amb consens polític al Parlament i a la societat i la volem portar a votació, i no canviarem d’opinió”, ho ha fet després que el futur primer secretari del PSC hagi intentat reformular l’erosionada posició dels socialistes en el debat sobre la consulta.
Llegir-ne mésConvergència Democràtica de Catalunya ha acceptat la renúncia del batlle de Torredembara, regidor del municipi i diputat provincial de la Diputació de Tarragona. Els regidors del grup municipal, quatre de CDC i un d’UDC, també han sortit del govern mantenint l’acta. Inicialment, però, s’hi mantenia Francisca Felguera, però l’Alcaldessa accidental també ha comunicat poc després que renunica a les competències. D’aquesta manera, l'Ajuntament de Torredembarra es queda sense govern, una situació que fonts del consistori reconeixen que és “anòmala”.
Llegir-ne mésDesprés de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
