El directe!cat va explicar a finals de maig que la Generalitat havia iniciar el procés d’unificar els dos peatges existents a Catalunya en mans públiques, TABASA que explota entre altres els túnels de Vallvidrera (concessió fins el 2064) i Túnel del Cadí (concessió fins el 2023), deixant la porta oberta a allargar els anys de concessió per facilitar el procés de privatització que garanteixi molts milions de beneficis a l’inversor privat, ABERTIS. Uriel Bertran, ha anunciat l’organització de cara el 22 de juliol d’una jornada de protesta contra la privatització.
Ho va dir en una entrevista a Cataluya Ràdio i ho va repetir en una conferència a la Unió Empresarial Intersectorial de Granollers, on l’havien convidat, i que va omplir a vessar. El president d’ERC convenç, perquè els seus arguments es basen en el coneixement, en el rigor, Junqueras domina els aspectes econòmics i la història econòmica la qual cosa li atorga credibilitat quan assegura que l’estat espanyol està enfonsat des del punt de vista econòmic i que ens arrossega cap a l’abisme, mentre l’economia catalana mostra símptomes molt positius i que la sortida de la crisi passa per gestionar els nostres recursos, assegurar les nostres pensions i encarar el futur amb èxit des de la República Catalana .
Llegir-ne mésTotes les enquestes detecten un cansament dels ciutadans davant les indefinicions i els missatges d’aquells líders polítics que encara defensen que el Govern Espanyol acabarà entenen Catalunya. La preocupació del pinyol convergent va en augment al comprovar que el Govern es desgasta electoralment no pas per les retallades sinó per les indefinicions o els missatges que aposten per acords amb Madrid, malgrat que signifiqui renunciar al pacte fiscal que va ser el compromís electoral, clau en la victòria electoral del president Mas.
Llegir-ne més “Multes enormes” anuncia el canal 324 de TV3, advertint del risc de sanció als #novullpagar, com és costum cada cop que hi ha una mobilització. En aquesta tercera edició del #novullpagar, Interior destinarà uns 200 Mossos per controlar l’impacte de la mobilització popular contra el pagament dels peatges a Catalunya, i alerta que les multes poden ser més cares per als qui protesten, del que s'havia dit en un principi, perquè s’ampliaran els tipus de sancions. L’excés de cel d’Interior per protegir els interessos de l’empresa privada ABERTIS, i reprimir la revolta popular a cop de multes posen en qüestió si aquest ha de ser el paper d’Interior i de les de les forces de seguretat a Catalunya.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
|
Jaume Corbera I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III) |
|
|
Joan Lladonet Tenim monarquia per estona! |
