directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 8 de desembre de 2022 13:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Banc de Sabadell vol adormir la societat catalana

“Seny” una milionària campanya publicitària subliminal amb cares conegudes i amb paraules inconnexes per advertir dels mals d’una Catalunya independent

Comentaris 42  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Quim Monzó, Josep Maria Pou, Pilarin Bayés, Àngels Barceló, Santiago Dexeus, Carles Puyol, Carme Ruscalleda i David Carabén són les cares conegudes d’una campanya de molts diners que tants sols es fa a Catalunya i que coincideix plenament amb el discurs que va fer el president del Banc de Sabadell, Josep Oliu, advertint dels perills d’una Catalunya independent. Filosofia popular, prudència, contar fins a 10, contenció, tolerància, diàleg, equilibri, ordenar el caos, són paraules, dites per cares conegudes en un clar intent d’adormir les demanes independentistes que han guanyat la centralitat política i social a Catalunya. El  Banc de Sabadell en el seu anunci aposta clarament  per una entesa amb Espanya, una campanya que tant sols és fa a Catalunya i no a Espanya, que és on segurament seria més necessari una  campanya del seny.



Comparteix
   


Etiquetes
Publicitat subliminal

L’anunci compte tots els indicis del que es pot considerar publicitat subliminal, imatges de personatges coneguts, amb paraules inconnexes i visionades a una certa velocitat que ningú entenc però que en el subconscient et queda allò que realment vol dir el Banc de Sabadell que aprofita una paraula emblemàtica catalana com és “seny” i la posa com a contrapartida de la rauxa que pot representar el independentisme.

Vídeo amb intencions clares

Contenció, equilibri, diàleg contar fins a 10 abans no decidim dir adéu a Espanya, el vídeo és un clam a posar el que ells consideren seny per evitar el trencament amb Espanya, si mireu el vídeo amb pausa i poc a poc la campanya és un clam contra la voluntat majoritària expressada el #11s2012.

Perquè no utilitzar les imatges de la manifestació del #11S2012 ?

En lloc d’una campanya amb imatges idealitzades i sense missatge clar, el Banc de Sabadell si volia fer un homenatge al poble de Catalunya podria haver utilitzat les imatges de la manifestació que van representar el sentiment de tot un poble. Però això seria fer política. Per cert de moment ningú encara no ha utilitzat les imatges de la manifestació més gran de la història de Catalunya per fer publicitat comercial. Ningú s’atreveix?



COMENTARIS fletxa taronja

item
#42
Miquel fletxa Bcn
15 de novembre de 2012, 20.42 h

Sóc d'un país que de cert té d'antic
que ha passat molt de temps oblidat i oprimit.
Sóc d'un país ON de la POR SE'N DIU SENY
que camina un pas endavant i dos enrere.

Sóc d'un país que es desfà a poc a poc,
i entre il·lusions i frustracions malda per sortir endavant...

Sóc d´un país que poca gent coneix,
que ell mateix es manté anònim i indecís.
I li fan mal ens atacs i la hipocresia
d´aquells que se n´omplen la boca parlant,
i tenen un preu per la seva integritat.
Mai he creg... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
PEPO fletxa Terrassa
9 de novembre de 2012, 01.38 h

#40 Gràcies, caixa cobri.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
Joan fletxa Terrassa
8 de novembre de 2012, 22.57 h

#39
Lliures de gentussa com tu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
PEPO fletxa Terrassa
8 de novembre de 2012, 20.53 h

#37 Com ja he contestat a un company seu, aquesta "secta" que nomenen és tan seguida i per tants milions que ens elevaran a religió oficial en un plis plas.
Visca la Tera i el Poble Lliures!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
Jaume fletxa Barcelona
8 de novembre de 2012, 20.25 h

#37 T'ho dius tot tu sol.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Enric fletxa Rubí
8 de novembre de 2012, 20.11 h

Els independentistes i nacionalistes s'han basat en la cultura de la por per captar adeptes durant 30 anys, ja és hora que hi hagi gent que els plantin cara i donin una altra opinió, encara que rebin insults de tota classe pels adeptes de la secta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 20
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
PEPO fletxa Terrassa
8 de novembre de 2012, 20.06 h

#28 Trieu bancs "nets" "cívics" "responsables social i mediambientalment",... busqueu que n´hi ha uns quants. Jo no us en puc apuntar cap perquè no seria ètic, però si cerqueu bé, en trobareu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
8 de novembre de 2012, 19.03 h

Em sembla que ja veieu fantasmes. Quina paranòia ··· o és que caieu en la trampa de voler que no tinguem banca i que no ens en sortim?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Miquel Perals fletxa SETCASES
8 de novembre de 2012, 18.23 h

Francament, no hi veig rés més que no sigui propaganda bancària per a convencer la gent a comprar els seus productes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
salvamat fletxa mataro
8 de novembre de 2012, 17.56 h

No hi veig res d'intencionat en l'anunci. Senzillament, una bona campanya per atraure nous clients, com jo he fet.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

BLOGS enquestes

Ramon Boixet Ramon Boixet
Parlament amb quatre llengües
Joan Lladonet Joan Lladonet
Qui és que aviva l’odi a la nostra terra?

#xocdetrens fletxa







logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.