directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 4 de maig de 2024 19:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Els viatgers aproven amb bona nota els serveis i instal·lacions de l'Aeroport del Prat

Els usuaris valoren la neteja, la il·luminació i la seguretat, entre d'altres aspectes, de la T1 i la T2

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El 86% dels usuaris de l'Aeroport del Prat consideren bons o molt bons els serveis que s'ofereixen a les instal·lacions aeroportuàries. El servei més ben valorat és el servei d'assistència a les persones amb mobilitat reduïda, amb un 94%, mentre que el 85% valoren positivament la facilitat per fer connexions aèries i el 89% destaca l'amabilitat del personal. Aquestes són algunes dades de l'enquesta sobre 'Nivells de qualitat percebuda per passatgers i acompanyants', a més de 2.000 usuaris del Prat entre el 4 i el 10 d'agost. Per altra banda, en l'enquesta es ponderen un conjunt d'índexs relatius a la sensació de qualitat, confort i seguretat dels enquestats, amb el resultat de 3,79 sobre 5.
 

Comparteix
   


Etiquetes
Els atributs amb millor valoració del conjunt de l'aeròdrom barceloní són la neteja i conservació, la qualitat de la il·luminació, la percepció de la seguretat, així com l'amplitud, el disseny i el confort de les instal·lacions a les terminals T1 i T2.
 
Els usuaris que accedeixen amb vehicle privat a l'Aeroport valoren l'aparcament de llarga estada com a bo o molt bo en un 86%. L'índex de qualitat d'accessos i mitjans de transport ha estat valorat amb un 3,84 sobre 5, mentre que, el servei ofert per l'autobús entre terminals ha estat valorat en un 84% com a bo o molt bo, amb un índex de 4,04 sobre 5.
 
L'informe també recull estadístiques sobre el perfil dels usuaris: el 59,2% factura a l'aeroport; el 79,6% utilitza la recollida d'equipatges; els passatgers accedeixen a les instal·lacions en un 34,4% en taxi; un 27,6% en vehicle privat; un 26,9% en autobús públic i, un 4,5%, en tren. En l'apartat comercial, un 32,5% utilitza algun servei de restauració i un 22,4% els locals comercials.
 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
5 d'octubre de 2011, 03.52 h

Han preguntat al 79,6% que utilitza la recollida d'equipatges quina satisfacció tenen? Perquè els ven prometo que com a usuari molt habitual d'aeroports d'arreu del món, la recollida d'equipatges de la nova terminal de l'Aeroport del Prat és una vergonya. Cada cop m'haig d'esperar 1 hora. Aquesta és la primera impressió que t'endús quan arribes a Barcelona, 1 hora per recollir l'equipatge. Mentres estic esperant em fixo amb les altres cintes i veus cara de desesperació entre els viatger... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Feijóo seria un bon tertulià de xous d’impacte

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.