El 86% dels usuaris de l'Aeroport del Prat consideren bons o molt bons els serveis que s'ofereixen a les instal·lacions aeroportuàries. El servei més ben valorat és el servei d'assistència a les persones amb mobilitat reduïda, amb un 94%, mentre que el 85% valoren positivament la facilitat per fer connexions aèries i el 89% destaca l'amabilitat del personal. Aquestes són algunes dades de l'enquesta sobre 'Nivells de qualitat percebuda per passatgers i acompanyants', a més de 2.000 usuaris del Prat entre el 4 i el 10 d'agost. Per altra banda, en l'enquesta es ponderen un conjunt d'índexs relatius a la sensació de qualitat, confort i seguretat dels enquestats, amb el resultat de 3,79 sobre 5.
Els atributs amb millor valoració del conjunt de l'aeròdrom barceloní són la neteja i conservació, la qualitat de la il·luminació, la percepció de la seguretat, així com l'amplitud, el disseny i el confort de les instal·lacions a les terminals T1 i T2.
Els usuaris que accedeixen amb vehicle privat a l'Aeroport valoren l'aparcament de llarga estada com a bo o molt bo en un 86%. L'índex de qualitat d'accessos i mitjans de transport ha estat valorat amb un 3,84 sobre 5, mentre que, el servei ofert per l'autobús entre terminals ha estat valorat en un 84% com a bo o molt bo, amb un índex de 4,04 sobre 5.
L'informe també recull estadístiques sobre el perfil dels usuaris: el 59,2% factura a l'aeroport; el 79,6% utilitza la recollida d'equipatges; els passatgers accedeixen a les instal·lacions en un 34,4% en taxi; un 27,6% en vehicle privat; un 26,9% en autobús públic i, un 4,5%, en tren. En l'apartat comercial, un 32,5% utilitza algun servei de restauració i un 22,4% els locals comercials.
Han preguntat al 79,6% que utilitza la recollida d'equipatges quina satisfacció tenen? Perquè els ven prometo que com a usuari molt habitual d'aeroports d'arreu del món, la recollida d'equipatges de la nova terminal de l'Aeroport del Prat és una vergonya. Cada cop m'haig d'esperar 1 hora. Aquesta és la primera impressió que t'endús quan arribes a Barcelona, 1 hora per recollir l'equipatge. Mentres estic esperant em fixo amb les altres cintes i veus cara de desesperació entre els viatger... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.