directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 25 de maig de 2022 18:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Els viatgers aproven amb bona nota els serveis i instal·lacions de l'Aeroport del Prat

Els usuaris valoren la neteja, la il·luminació i la seguretat, entre d'altres aspectes, de la T1 i la T2

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El 86% dels usuaris de l'Aeroport del Prat consideren bons o molt bons els serveis que s'ofereixen a les instal·lacions aeroportuàries. El servei més ben valorat és el servei d'assistència a les persones amb mobilitat reduïda, amb un 94%, mentre que el 85% valoren positivament la facilitat per fer connexions aèries i el 89% destaca l'amabilitat del personal. Aquestes són algunes dades de l'enquesta sobre 'Nivells de qualitat percebuda per passatgers i acompanyants', a més de 2.000 usuaris del Prat entre el 4 i el 10 d'agost. Per altra banda, en l'enquesta es ponderen un conjunt d'índexs relatius a la sensació de qualitat, confort i seguretat dels enquestats, amb el resultat de 3,79 sobre 5.
 

Comparteix
   


Etiquetes
Els atributs amb millor valoració del conjunt de l'aeròdrom barceloní són la neteja i conservació, la qualitat de la il·luminació, la percepció de la seguretat, així com l'amplitud, el disseny i el confort de les instal·lacions a les terminals T1 i T2.
 
Els usuaris que accedeixen amb vehicle privat a l'Aeroport valoren l'aparcament de llarga estada com a bo o molt bo en un 86%. L'índex de qualitat d'accessos i mitjans de transport ha estat valorat amb un 3,84 sobre 5, mentre que, el servei ofert per l'autobús entre terminals ha estat valorat en un 84% com a bo o molt bo, amb un índex de 4,04 sobre 5.
 
L'informe també recull estadístiques sobre el perfil dels usuaris: el 59,2% factura a l'aeroport; el 79,6% utilitza la recollida d'equipatges; els passatgers accedeixen a les instal·lacions en un 34,4% en taxi; un 27,6% en vehicle privat; un 26,9% en autobús públic i, un 4,5%, en tren. En l'apartat comercial, un 32,5% utilitza algun servei de restauració i un 22,4% els locals comercials.
 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
5 d'octubre de 2011, 03.52 h

Han preguntat al 79,6% que utilitza la recollida d'equipatges quina satisfacció tenen? Perquè els ven prometo que com a usuari molt habitual d'aeroports d'arreu del món, la recollida d'equipatges de la nova terminal de l'Aeroport del Prat és una vergonya. Cada cop m'haig d'esperar 1 hora. Aquesta és la primera impressió que t'endús quan arribes a Barcelona, 1 hora per recollir l'equipatge. Mentres estic esperant em fixo amb les altres cintes i veus cara de desesperació entre els viatger... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat


















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Reis, súbdits, traïdors i antidemòcrates
Ramon Boixet Ramon Boixet
Verissimo
Vicent Luna Vicent Luna
Vint anys del COM

#xocdetrens fletxa







logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.