UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.32' ) WHERE id_article = 96892 Madí tallarà caps a TV3? ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 18 d'octubre de 2026 17:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dilluns, 20 de desembre de 2010 05:01 h

Madí tallarà caps a TV3?

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant


Comparteix
   


En els cercles polítics i periodístics catalans es considera Alfons Quintà un home ben informat. Quintà va ser delegat de El País a Catalunya a primers dels 80 i ell mateix va ser qui periodísticament va fustigar Jordi Pujol destapant uns quants capítols del denominat cas Banca Catalana. Només el 1980 va escriure una vintena d'articles sobre el tema. El premi que va rebre va ser el nomenament com a primer director de TV3. Òbviament, després d'ocupar el càrrec, mai més no va seguir el cas Banca Catalana i fins i tot va participar en el projecte periodístic de Lluís Prenafeta -Secretari de presidència amb Pujol- el fallit diari El Observador.

Quintà publicava el passat dijous un il·lustratiu article sobre quin pot ser el futur de David Madí, teòricament enretirat de la primera línia política després d'haver estat pilotant la comunicació i l'estratègia electoral exitosa d'Artur Mas. L'article d'Alfons Quintà al Diari de Girona aborda el futur de Madí i el de la televisió nacional de Catalunya. Diversos entesos en la matèria asseguren que el text de Quintà pot ser altament plausible.

De moment a les seccions sensibles de TV3, com els informatius, el text ha començat a córrer i desencadenar especulacions de tot tipus entre alguns i temors entre altres.

Pel seu interès, us adjuntem l'enllaç amb el seu contingut íntegre. El temps donarà o treurà la raó a Quintà.


MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
20 de desembre de 2010, 11.29 h

Tot i que la TV3 que teníem fins ara era era fastigosament manipulada, si això passa, em temo que els catalans patirem una greu crisi de "conververgenCiUnitis aguda", i per això em penso que no hi ha vacunes. Em penso que la Terribes ja es pot anar buscant feina.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Roger Coliflor fletxa Gratallops
20 de desembre de 2010, 10.53 h

Quina por!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

giny

giny

BLOGS enquestes

Jaume Corbera Jaume Corbera
I'm not learning your damn language (Donald Trump) (Jo no sé la vostra maleïda llengua) (i III)
Joan Lladonet Joan Lladonet
Tenim monarquia per estona!

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.