Promocions estrellades
La Generalitat Valenciana continua llençant la casa per la finestra. No no, per ara no planegen comprar cap equip de la NBA ni construir una plataforma per coets a l'espai, de moment amb el circuit de Fórmula 1 i el projecte de l'illa artificial en tenen prou. En aquest cas la sorpresa ve de la nova campanya promocional del País Valencià a l'estranger, concretament als Estats Units. Camps i companyia ha decidit fitxar a l'actriu nordamericana Gwyneth Paltrow per promocionar les costes valencianes a l'altra banda de l'Atlàntic.El preu del fitxatge no ha transcendit, però tenim clar que hi van uns quants zeros al darrera. I més si tenim en compte que el darrer anunci promocional de la Diputació de Castelló, en mans del milionari popular Carlos Fabra, va costar 60.000 euros, que van anar a parar a les butxaques de l'estrella protagonista, ni més ni menys que el mediatiquíssim i jovial... Luís Aguilé!
L'anunci, pagat amb diner públic i que promocionava descaradament el complex privat de Marina d'Or, feia més pena que glòria, i per acabar d'enfonsar la iniciativa Josep Maria Cantimplora en va fer la versió en català que us mostrem a continuació, un veritable hit que supera i en molt l'original. Esperem, doncs, que l'espot de Paltrow estigui a l'alçada de l'heroi Cantimplora.