directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 5 d'octubre de 2024 02:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dimecres, 2 de desembre de 2009 05:00 h

Moritz, amb l'Alcorcón

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

alcorcón
Comparteix
   


Aquest diumenge el Camp Nou va viure, a més del clàssic enfrontament entre el Barça i el Reial Madrid, un altre enfrontament d'alçada: el de les cerveseres Estrella Damm contra Moritz.

Estrella Damm patrocina el FC Barcelona i, per tant, té el monopoli de la publicitat i el consum de cerveses al Camp Nou, però els publicistes de la Moritz van empescar-se una jugada de màrqueting directe que els va fer guanyar la disputa per golejada.

Aprofitant que l'Alcorcón, la bèstia negra del Reial Madrid a la Copa del Rei, llueix els mateixos colors groc i blau que té la Moritz, la cervesera catalana va encarregar 10.000 bufandes grogues amb el lema 'Alcorcón by Moritz' brodat en blau i les va regalar als culers que s'acostaven al Camp Nou en parades de bus i sortides de metro.

Tal com recull el blog Focus Media, l'efecte tafaner que van provocar aquestes 10.000 bufandes, amb milers de culers dins el Camp celebrant l'enginy de la iniciativa, va ser molt més efectiu que les desenes de milers d'euros que anualment destina Damm a promocionar la seva marca. Amb quatre -o més aviat deu mil- bufandes de l'equip tabú dels madrilenys n'hi va haver prou perquè l'afició blaugrana es rendís a la originalitat de la campanya, ideada per l'agència publicitària Pavlov.

Un grup al Facebook ja demana una segona edició de la bufanda per tots aquells que diumenge passat no van arribar a aconseguir-ne una.



MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Massa voltors volen devorar la riquesa catalana

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.