Público sense públic?
Tres setmanes després de la irrupció del diari 'Público', l'aposta de Mediapro per desbancar a El País com el "diari d'esquerres" per excel·lència i aconseguir esdevenir la capçalera del govern Zapatero, la capçalera comença a fer aigües, i per enlloc es veuen les expectatives de vendes que Jaume Roures i companyia esperaven.La primera setmana el 'Público' si que es va vendre, sobretot gràcies a la curiositat que va generar en molts ciutadans el nou diari i els DVDs de regal que adjuntaven a cada número.
Actualment, però, els quioscos tornen cada vespre milers d'exemplars del diari, ja que els 50 cèntims que costa no aconsegueixen atreure els lectors habituals d'altres mitjans. A falta de dades definitives, tot sembla apuntar que Público no ha tret lectors de El País ni a El Mundo, els dos diaris més propers ideològicament a al capçalera i els que, en teoria, havien de patir.
Les crítiques a Público són diverses: poques pàgines, poca pluralitat informativa i tractament sectari -l'altre dia van dir de Rajoy que no serviria ni per a president d'escala- o petites però constants errades, com els raríssims ingredients de la crema catalana que explicàvem fa uns dies.