directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 13 de gener de 2025 00:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dilluns, 11 d'agost de 2008 05:00 h

L’assassí del TGV

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

tren avant renfe tgv
Comparteix
   


Sembla ser que la història de la construcció del TGV està maleïda. Si duran les obres ja hi han passat prou desgracies i entrebancs (per no dir esborrancs) ara ens arriba una altra trista notícia.

L'home que havia reconegut a trenc d'alba de dimarts l'homicidi de la seva excompanya, Diana, de 20 anys, dependenta d'una xarcuteria de La Jonquera, tenia una estreta relació amb el tren de gran velocitat: L’assassí Juan Carlos, veneçolà de 32 anys, és, o era, obrer a les obres del TGV de la comarca.

El jutge va ordenar el passat dimecres el ingrés a presó per l'home. El detingut va declarar al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 5 de la ciutat. El jutge ordenà presó provisional comunicada sense fiança per un delicte d'homicidi. Quan es va entregar, Juan Carlos Ch.Y. va dir als mossos que havia mort la jove i que l'havia carregada al maleter del cotxe amb el qual va arribar fins a la comissaria.


MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
18 d'agost de 2008, 17.22 h

nois, un esborranc és un gargot... no volíeu pas dir esvoranc?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.