Les conseqüències de l'Eurocopa
L'Eurocopa encara cueja, tot i que els mitjans espanyolistes sembla que comencen a afluixar amb el tsunami de la roja i tornen als programes del cor i d'altres emissions de qualitat.A Catalunya, la miraculosa victòria de la 'fúria' ha tingut almenys una conseqüència positiva: des d'aquell infern de diumenge als carrers catalans, centenars de principatins s'han adherit a la Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes, a través del web i a través de les butlletes que han aparegut a diversos diaris de paper. La notícia és positiva, perquè la Plataforma que ha aconseguit l'oficialitat de diverses de les nostres seleccions -sense anar més lluny, aquest juliol les seleccions d'hoquei i patinatge disputaran la Copa Amèrica- aconsegueix així ampliar la seva massa social.
Per altra banda, la victòria espanyola sortirà cara a un parell de cadenes d'electrodomèstics espanyoles. Segures que 'la roja' tornaria cap a casa abans de quarts, PC City i Mediamarkt van llençar ofertes 'farol' per tal de vendre més electrodomèstics.
PC City va repartir targetes amb 100 euros de regal si la selecció veïna guanyava l'Eurocopa, i haurà de pagar 161.000 euros per aquesta gracieta. L'altra afectada, Mediamarkt, haurà de tornar el 25% del preu de milers de televisors seguint la promesa de fer-ho si els espanyols passaven de quarts.