directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 29 de març de 2024 09:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dimarts, 8 de setembre de 2009 05:00 h

Lavinia guanya sense complir

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

lavínia, logo
Comparteix
   


Una vegada més, l’empresa Lavinia irromp en escena quan el Partit dels Socialistes està al rerefons. Segons informa el portal Periodistadigital.com, aquesta empresa afí a Montilla podria guanyar un concurs públic sense complir totes les normes establertes.

Lavinia és l'empresa adjudicatària provisional del servei d'informació radiofònica de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) segons així es publica al BOE. Tot i això, sembla ser que l’empresa no acompleix estrictament algunes de les exigències del concurs públic. Una concessió que encara no és definitiva però que no és estranya tenint en compte que aquesta companyia catalana gestiona multitud de webs vinculades al Partit Socialista de Catalunya, tal i com us denunciàvem ja en aquest altre Punt de Mira, i que ha dut a terme, per exemple, la campanya electoral ‘La mirada positiva de Zapatero al 2007’.

La polèmica està ara en l'adjudicació provisional del servei informatiu per a Ràdio de la Aemet. Doncs bé, entre les prescripcions tècniques sol·licitades en el concurs públic per a l'adjudicació d'aquest servei en destaca el punt 3.5 del plec de condicions que diu que ‘per a l'adjudicació d'aquesta Assistència Tècnica serà condició necessària acreditar experiència en la realització de treballs compatibles’. Un punt que no s'ajusta completament a la descripció de l'empresa Lavinia, que en el seu web assegura que els seus serveis estan especialitzats en ‘producció de programari, producció de TV en directe i web on-line’ –res de res de producció radiofònica-, pel que la companyia podria haver estat apartada del concurs.

Per acabar, tan sols recordar que Lavinia ja ha realitzat altres campanyes de comunicació com la del Plan E, els continguts del portal lamalla.net de la Diputació de Barcelona (no sesne gaires problemes); l'explotació de la Televisió local de Calviá, a Mallorca, una adjudicació també plena de polèmica i han desenvolupat campanyes multimèdia per a la pàgina de la Generalitat o el famós i escandalós blog de l’alcalde Jordi Hereu que costava 863 euros al dia.



MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
S’avalua bé? Qui sap avaluar?

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.