El príncep Felip entra en campanya
Aires de preocupació bufen des del palau de la Zarzuela. La tranquil·la vida de la Casa Reial espanyola s'ha convertit ara, arrel de la ja evident manca de salut del rei Joan Carles I, en una sort de campanya electoral per potenciar l'únic candidat per ocupar la plaça que deixarà l'actual monarca. A un mes de les eleccions al Parlament de Catalunya, Felip de Borbó s'ha posat com Mas, Montilla o Puigcercós, encara que amb metes diametralment diferents. La pla reial és vendre el fill del Borbó com l'home perfecte, bon marit i pare, treballador incansable amb sentit d'Estat, amb criteri, i de sobres preparat per agafar les regnes d'Espanya quan arribi el moment. Segons exposa el Confidencial, la malaltia del rei Joan Carles I ha fet iniciar el procés de potenciació de la figura del que serà Felip VI, i, per aquest motiu, ja s'han posat en marxa diversos projectes per aquest fi.Així doncs, la voluntat de la Casa Reial és aproximar la figura de Felip de Borbó a la ciutadania, i en especial al sector més jove, àmbit on s'hi nota una major desafecció envers la reialesa i el seu hereu. Aquest fet, que preocupa molt a la família reial, serà solucionat segons els responsables de la Casa del Rei amb l'aterratge de Felip i Letizia a Internet, on crearan el seu propi blog per comunicar-se amb persones dels més variats extractes socials. Aquesta iniciativa, es veurà complementada amb la cobertura favorable que realitzaran diversos mitjans de comunicació encaminats a exalçar la figura del príncep.
En aquesta línia, no és d'estranyar doncs que darrerament s'hagi ja emès una sèrie televisiva amb la parella de prínceps com a protagonistes. Independentment de l'ensucrat guió i de la 'còmica' actuació de Juanjo Puigcorbé en el paper de monarca, la imatge dels futurs reis com els d'una parella perfecta que han viscut un conte de fades traspassa la pantalla. La successió sembla que comença a prendre forma.