L'aroma de Lleida
El Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida ha creat un aroma identificatiu de les comarques lleidatanes amb l'objectiu de promocionar els productes agroalimentaris de la demarcació. La peculiaritat d'aquesta campanya promocional és que incorpora el sentit de l'olfacte com una forma d'apropar-se també a les persones amb discapacitats visuals o auditives que no poden accedir als missatges d'altres campanyes més tradicionals. L'aroma que a partir d'ara definirà les terres lleidatanes ha estat escollit per un jurat d'entre cinc propostes diferents. L'objectiu és que a mitjans de juliol aquesta fragància es distribueixi a diferents hotels de la demarcació.La iniciativa s'emmarca dins de la línia de promoció de Lleida Qualitat i vol potenciar la idea de que 'la qualitat desperta els sentits'. El director de PROMECO, Gerard Guiu, ha explicat que han volgut innovar i incorporar a la campanya promocional un nou registre basat en el sentit de l'olfacte. Aquesta idea alhora els permet apropar-se a les persones amb alguna discapacitat que no poden accedir a les campanyes promocionals tradicionals. 'L'objectiu és fer-los partícips', ha afegit Guiu.