La família de Rajoy
Només li faltava això al pobre Rajoy!Un dels almenys cinc detinguts pel segrest d'un empresari gadità, que va ser alliberat la passada nit per la Policia, és José Javier Brey, cosí del president del PP, Mariano Rajoy Brey, segons van confirmar fonts policials. José Javier Brey és germà del catedràtic de Física Teòrica al que Rajoy es va referir l'any passat al parlar del canvi climàtic. Aquest catedràtic, segons Rajoy, va dir que el canvi climàtic era un invent mediàtic i que en realitat no existia tal problema.
Doncs el germà d’aquest individu ha estat detingut per la policia. Després s’hagi rescatat a l’empresari Rafael Vila Tirado, que estava segrestat a un xalet del terme municipal de Almonte (Huelva). Els membres del GEO van trobar l'empresari en una caseta al darrera del xalet, de poc més de 2 metres quadrats, encadenat i llençat en un matalàs brut. Aquest no havia estat l'únic lloc on havia restat retingut sinó que els segrestadors l’havien canviat en més d'una ocasió de lloc, segons s'anaven fent públiques notícies sobre el segrest. Les fonts consultades van assegurar que la banda de segrestadors ha utilitzat un sistema de "cercles concèntrics" per a contactar amb la família i demanar-la el rescat.
Ja ens imaginem doncs quina família té en don Mariano. Està clar que aquests cosins són la part negra de la família. El que no està tan clar és a quina part de la família pertany en Rajoy... a la bona o a la “xunga” ?