Arriba la Voll-Damm de Moritz
Comparteix
TweetNotícies relacionades
- Cerveses Moritz patrocinarà oficialment l'equip de futbol del Girona 05.09.2008.
- San Miguel perd el tren de l'etiquetatge en català 06.07.2007.
- Estrella de Barcelona 18.04.2007.
La renascuda Moritz Epidor -el nom de la qual prové d'Espiga d'or- tindrà 7,2º de graduació, dos punts per sobre la Moritz estàndard, i es posarà a la venda a mitjans d'abril. De moment al saló ja va poder-se tastar en primícia absoluta, i els que l'han provada hi han trobat un gust torrat intens a la boca, amb notes de llúpul subtils i lleugerament amargues. Asseguren que es tracta d'una strong lager suau i molt bebible, que de ben segur farà les delícies dels aficionats a les cerveses amb un punt de potència. L'Epidor que va poder-se tastar al Saló s'embotellava sense etiqueta, ja que el disseny de l'envàs, obra de l'artista América Sánchez, és un dels secrets més ben guardats de Can Moritz.
Cal recordar que d'ençà de la seva recuperació, la cervesera Moritz ha aconseguit fer-se un lloc important tant a bars i restaurants com a diverses cadenes de distribució, amb un augment constant de les vendes que, de ben segur, ha anat lligat a la seva aposta per oferir una cervesa desacomplexadament catalana, etiquetada únicament en la nostra llengua i compromesa amb la societat i la cultura catalanes.
Després de la Moritz i la seva 0'0 -Aigua de Moritz-, la cervesera de Barcelona s'ha proposat competir encarant-se a un dels pesos pesats de la competència, la Voll-Damm. La batalla està servida, i l'etiquetatge en català (recordem que Voll-Damm no està etiquetada en català) pot decantar la balança i decidir quina de les dues cerveses serà la reina de les fortes. Estarem a l'expectativa del llançament de la Moritz Epidor i de la repercussió que tingui al món de la cervesa catalana.