L'hemeroteca de CiU
Al bloc anomenat ‘La Santa Espina’ s’han proposat fer memòria i tirar d’hemeroteca per aquestes dates nadalenques. El resulta és un primer vídeo on ens recorden alguns dels escàndols que es van viure amb l’era Pujol al capdavant del Govern de la Generalitat, ni més ni menys que més de vint anys!Al bloc anomenen el vídeo de producció pròpia amb aquest suggerent títol ‘escàndol rere escàndol’. En aquets vídeo no s’escapa ningú, ni els convergents ni els d’unió!
Segons afirmen, aquesta és la primera entrega. Ells mateixos diuen que ‘la Santa Espina continua remenant l'hemeroteca per destapar la veritat amagada als calaixos’.
De fet, tot això no deixa de ser una resposta als vídeos que CiU ja ens té acostumats a editar per carregar-se al tripartit i l'obra de govern. Recordem amb aquest tràiler (no cal veure'l sencer!) aquell DVD que va editar CiU poc abans de les últimes eleccions on es deixava ben verd el tripartit i que portava per títol Confidencial.Cat.
L’última va ser un vídeo (fet amb imatges de TV3) penjat a la seva web i al youtube que es titulava 'La Catalunya que no va. L’empremta de Montilla'.
Aquesta és la resposta.