El Barça no és espanyol
El diari esportiu Marca ens ha sorprès gratament aquests dies a la seva versió digital. Aquest diari de marcat to espanyolista ens ha brindat amb la satisfacció d'afirmar que el Reagal Barça de Bàsquet no és un club espanyol.A la seva graella sobre la competició de l'Eurolliga de bàsquet, veiem com ha subratllat amb negreta als equipis que formen part de l'Estat espanyol: El Real Madrid, l'Estudiantes, El Tau (aquest és de Vitòria així que tampoc hauria d'estar subratllat) i el DKV Joventut (de Badalona, que tampoc ho hauria d'estar).
Però el més divertit de tot això és que el Reagal Barça no està en negreta. Així que el subconscient d'algun dels seus redactors li ha jugat una mala passada.
Un fet com aquest demostra que molts espanyols ens consideren estrangers, gent que no forma part del seu horitzó nacional. Això sí, mai, mai dels mais, podrien acceptar per estrany i dictatorial orgull intern que algun dia ens emancipem lliurement.