directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 30 de novembre de 2022 14:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dijous, 11 de desembre de 2008 05:00 h

Sexe a ritme de Hip-hop

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

condo usat preservatiu semen
Comparteix
   


Fer campanyes dirigides als adolescents és molt complicat. A vegades s'intenta tractar-los massa de grans i no entenen res i sovint es busquen campanyes juvenils de les quals passen de tot perquè les troben massa infantils.

Dit això, i per tant entenent com n’és de difícil dirigir-se als éssers humans que travessen l’edat del pavu, hem de dir que l’última campanya del Ministeri de Sanitat espanyol sobre l’ús del preservatiu d’entrada ja es veu bastant... precària.
Una parella d’adolescents estan a punt de fer l’acte sexual quan, de cop, es posen a cantar un Hip-hop. Imaginem els creadors de la campanya: ‘què els agrada ara als joves? El Hip-hop!'

Entre un càntic bastant pobre i amb unes rimes sovint forçades, amb síl·labes entrades pels pèls, els adolescents es posen d’acord: sense condó no hi ha sexe. És pretén, doncs, amb aquest Hip-hop, prevenir els embarassos no desitjats des 'd'una informació adequada i accessible, que permeti triar responsablement la conducta més favorable per al desenvolupament de la sexualitat adolescent de la manera més segura'.

Hi ha expressions que potser només els joves entendran però que obren les portes (que no les potes) a una profunda reflexió sobre què redimonis volen dir: ‘Como fosos, como pozos, somos dos’ o ‘Con condón yo floto pronto’ (normalment no és al revés?).

Ah, i això no és tot! Per aconseguir arribar al públic objectiu, el Ministeri ha invertit 2.200.000 euros en aquesta campanya que durarà dues setmanes, del 5 al 21 de desembre.




MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
La unitat i la simbologia espanyoles són sagrades

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.