directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 19 de març de 2024 08:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dilluns, 24 de novembre de 2008 05:00 h

Espanya, per davant del .BCN

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Davant la pèrdua d'un 10% d'ocupació hotelera, l'aposta de Barcelona no és cercar noves vies de negoci per la ciutat, sinó que consisteix en la captació de turistes de l'Àsia. Avui, no entrarem en el debat sobre si la fixació de la ciutat catalana per viure del turisme en detreniment d'altres camps comercials és o no és bo. Avui només volem parlar de com Turisme de Barcelona explota els 800.000 euros que ha destinat a una forta campanya de publicitat a Àsia, especialment a la Xina i a Corea. La campanya, que tindrà per lema 'Somriu! Ets a Barcelona' suposa el programa de promoció més ben dotat econòmicament que mai hagi portat a terme el consorci barceloní, malgrat la crisi en que estem immersos actualment.

És en aquest instant quan convé recordar l'article que el secretari de telecomunicacions, Jordi Bosch, va fer fa uns quants dies al diari El Punt, coincidint amb la posada en marxa de la campanya iniciada unilateralment per l'Ajuntament de Barcelona per sol·licitar el domini .BCN. En aquell article, Bosch deia que 'segurament s'argumentarà que el .BCN no va contra el .CAT. Entesos. Aleshores cal preguntar-se això següent: l'Ajuntament de Barcelona farà servir el .BCN a tort i a dret per la ciutat i a les campanyes institucionals, locals, nacionals i internacionals, en comptes del .CAT? Si és així, el .BCN servirà inequívocament per restar potència al .CAT'.

La resposta de tot plegat la trobem en els fets. La campanya de promoció de què parlavem, senzillament oculta la capitalitat catalana de Barcelona, i prova d'identificar la ciutat amb Espanya, sense cap mena de fet diferencial. Enlloc, en cap moment, es parla de Catalunya. El quadre de Joan Miró, que és el logotip de Turismo de España, és el que preval a la campanya. En total doncs, 800.000 euros es destinaran a promocionar una ciutat més d'Espanya, enlloc de promocionar la capital de Catalunya.

imatge


Tornant a l'article de Jordi Bosch, ens haurem de preguntar 'quan veurem una campanya turística internacional amb un eslògan del tipus "Barcelona, capital of Catalonia" o "Barcelona, catalan land"?'. De ben segur que el domini .BCN ajudarà als socialistes a tapar i ocultar una mica més CATalunya.


MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja

item
#4
24 de novembre de 2008, 21.50 h

El més fomut de tot, és que hi ha persones amb cognom català que militen i ocupen càrrecs amb un bon sou en aquest partit llepaculs dels PSOE, els quals si tinguessin només un pols de vergonya, dimitirien i se'n tornarien a ca seva. Jo en el seu cas, penso que la vergonya em faria fins i tot ajupir el cap quan anès pel carrer. Però com que això de vergonya, no saben què és ni què vol dir, al damunt encara pretenen donar-nos lliçons de catalanitat. Ja només els falta que els diumenge... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
24 de novembre de 2008, 15.09 h

Ells, els socialistes que es diuen catalans i que nomes ho son de nom (per conveniència electoral)i no d'ànima, si que son una veritable costra. Una costra cancerígena per la nació catalana. Una costra indigne que te la missió que va deixar Franco incompleta: acabar amb el poble de Catalunya i el seu fet diferencial. Aquí no valen paraules i si els fets i qualsevol pot veure que els seus fets donen la raó a les meves paraules.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Miquel d'Amsterdam fletxa Barcelona-Amsterdam
24 de novembre de 2008, 13.32 h

No oblidaré mai el ridícul que va fer una colla sardanista quan va anar a Pequín abans dels jocs olímpics per a ballar sardanes. La Xina va prohibir tot símbol de catalanitat. La senyera, el nom de Catalunya... I la dansa catalana es presentà així, com a un 'ball típic espanyol'.

Els Xinesos són de pànic. Faran bons amics a Madrit. I el PSC també vol apuntar-se a aquest guateque de nacionalismes colonitzadors.

Ara que els jocs olímpics han acabat la repressió al Tibet... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Maia fletxa Barcelona
24 de novembre de 2008, 13.14 h

Una altra vegada ens trobem amb l'espanyolisme sense embuts dels socialistes catalans. No,no i no - BCN no. Ja en tenim prou amb CAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Temps d’amnistia, de corrupció i d’estafes

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.