directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 19 d'abril de 2024 10:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

#xocdetrens fletxa

publicitat


Dijous, 9 de juliol de 2009 05:00 h

El pa amb mantega català

Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

bread and butter
Comparteix
   


D'ençà que la fira de moda internacional Bread & Butter (B&B) va anunciar que abandonava Barcelona i retornava a Berlín el gener passat, les administracions catalanes han estat cavilant la manera d'aconseguir inventar-se una altra cita que substituís els astronòmics beneficis -uns 100 MEUR anuals directes- que les edicions del B&B deixaven a la capital del país.

Tal com ja vam anunciar fa uns mesos, el primer substitut hauria d'haver estat el 080 Barcelona Fashion, un certamen de 'producció pròpia' i pagat per tots els catalans que sembla que no acaba d'arrencar, i això que ja va per la tercera edició. Aquests dies el recinte de la Fira de Montjuïc acull el segon intent de Bread & Butter català. Es tracta de la fira de moda urbana 'The Brandery', que s'ha creat calcant fil per randa tots aquells aspectes del B&B que atreien desenes de milers de compradors internacionals a Barcelona: estil desenfadat, centenars de marques atractives i una decoració, un ambient i una música en sintonia amb el públic visitant.

Encara és aviat per valorar l'èxit o el fracàs d'aquest segon intent de 'pa amb mantega' català, tot i que els anunciants denunciaven ahir dimarts la poca presència de visitants internacionals a la fira. Caldrà veure si amb 'The Brandery' n'hi haurà prou o caldrà inventar-se un tercer certamen de moda urbana per tornar a col·locar Catalunya entre les ciutats de referència del sector.

Sigui com sigui, és bo recordar que el Bread & Butter va abandonar Barcelona perquè demanava un tracte preferent, però les autoritats catalanes els el van negar, així com les subvencions, al·legant que la fira 'va venir de Berlín sense costar un duro i marxarà sense haver rebut un duro'. Ara tocarà veure quan ens arribaran a costar aquests invents per substituir-la: al cost que té anualment el '080 Barcelona Fashion' cal afegir-hi els 2 milions d'euros amb que l'Ajuntament de Barcelona ha subvencionat aquesta primera edició de 'The Brandery'.


MÉS ANTICS fletxa taronja

publicitat



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat



















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

giny

giny

BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Implants i implantació de musulmans

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.